Technologia

Syntetyczne oleje silnikowe do motocykli

• Zakładki: 51


Zadaniem oleju silnikowego jest zapewnienie odpowiedniego smarowania jednostki napędowej i skrzyni biegów, ochrona przed korozją, chłodzenie, uszczelnienie i utrzymywanie silnika w czystości. O regularnej wymianie oleju powinni pamiętać nie tylko kierowcy samochodów osobowych, lecz także właściciele motocyklów. Na rynku dostępnych jest wiele produktów przeznaczonych właśnie do tego typu pojazdów.

Jaki olej silnikowy wybrać do motocykla?

Wybór odpowiedniego oleju silnikowego do motocykla może przysporzyć wiele problemów. Podczas poszukiwań najlepszej opcji, należy wziąć pod uwagę przede wszystkim konkretne zalecenia producentów. Warto także zwrócić uwagę na poszczególne oznaczenia produktów. Wśród dostępnych olejów wyróżnia się: oleje syntetyczne, półsyntetyczne i mineralne. 

Niezmiernie ważnym parametrem jest także lepkość, która określa, z jaką łatwością dany olej przepływa przez silnik przy określonej temperaturze. Warto pamiętać o tym, że lepkość nie jest wartością stałą. Zależność jest dość prosta – im wyższa temperatura, tym niższa lepkość i odwrotnie. Najlepszymi właściwościami pod tym względem mogą pochwalić się oleje syntetyczne, które są najczęściej wybieranymi produktami przez kierowców. 

Valvoline SynPower 10W40 – sprawdzony produkt do Twojego motocykla

Jeśli poszukujesz sprawdzonego oleju silnikowego do motocykla, niezawodnym wyborem będą produkty marki Valvoline z serii SynPower. Są to oleje z najwyższej półki, które charakteryzują się wieloma unikalnymi właściwościami. Zapewniają efektywną ochronę silnika, a do tego gwarantują ogromną wydajność, nawet przez kilka lat intensywnej eksploatacji.

Valvoline SynPower 10W40 to syntetyczny motocyklowy olej silnikowy, który zapewnia maksymalną wydajność silników o dużej mocy. Świetnie sprawdzi się w przypadku wszystkich czterosuwowych silników motocyklowych. Może być używany również w układach z mokrym sprzęgłem. Olej Valvoline SynPower 10W40 w szczególności polecany jest właścicielom japońskich pojazdów oraz tych, dla których producenci wskazują płyny API SG, SL, SM, SN lub JASO MA, MA2.

Artykuł powstał przy współpracy z firmą Najlepsze Oleje – najlepszeoleje.pl/   

Fot. Shutterstock

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
97 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *