Internet

Omnichannel a strategia sprzedaży nieruchomości – jak zwiększyć sprzedaż w branży nieruchomości?

• Zakładki: 4


Omnichannel to najskuteczniejszy i jednocześnie najbardziej wymagający model sprzedaży niemal w każdej branży. Sprawdza się on również w przypadku sprzedaży nieruchomości. W przeciwieństwie do multichannel wymaga on integracji wszystkich kanałów sprzedaży – znakomita organizacja pracy, prężnie działający dział marketingu i sprzedaży mogą więc okazać się niewystarczające, by podołać niełatwym zadaniom, związanym ze sprzedażą omnichannel. Jak więc zwiększyć sprzedaż w branży nieruchomości z wykorzystaniem modelu omnichannel?

Jak zarządzać sprzedażą w modelu omnichannel?

Omnichannel, czyli zintegrowanie co najmniej kilku kanałów sprzedaży, zarówno offline, jak i online, wymaga precyzyjnych działań w każdym z tych obszarów. Spójna komunikacja z klientem, profesjonalna obsługa, szybka, a wręcz natychmiastowa odpowiedź na zapytania stają się jeszcze trudniejsze, gdy działania marketingowe prowadzone są w kilku różnych mediach społecznościowych, poprzez maila, stronę www, płatne kampanie ADS oraz działania offline. Deweloperzy, którym ta sztuka się uda, mogą jednak liczyć na największe zyski.

Specjalistów ds. marketingu oraz ds. sprzedaży należy jednak wesprzeć zaawansowanymi narzędziami – należy do nich CRM dla deweloperów, który łączy wiele funkcjonalności:

  • Wsparcie i obsługa lead’ów
  • pobieranie zapytań od klientów ze wszystkich zintegrowanych kanałów sprzedaży
  • wsparcie obsługi kampanii mailingowych i SMS-owych
  • import i export dokumentów
  • możliwość integracji z programami wykorzystywanymi w marketing automation
  • dostęp do historii komunikacji z klientem
  • statusy, klasyfikacje i tagi klientów ułatwiające obsługę
  • aktualizacja danych o ofertach na stronie www oraz wsparcie w aktualizacji na zewnętrznych portalach
  • organizacja pracy – przypomnienia o kontakcie z klientem, integracja z kalendarzem
  • generowanie raportów dotyczących skuteczności prowadzonych działań marketingowych i sprzedażowych

To najważniejsze funkcje dostępne w systemie VoxDeveloper CRM, które znacząco ułatwiają zarządzanie sprzedażą w modelu omnichannel. Zaawansowany system CRM zaprojektowany z myślą o branży nieruchomości to kompleksowe rozwiązanie dla deweloperów i biur nieruchomości obsługujących rynek pierwotny.

Artykuł powstał przy współpracy z firmą Voxcommerce.

Fot. Shutterstock.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
6 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.