Internet

Podcast o marketingu Magdaleny Pawłowskiej – przewaga nad książką i blogiem

• Zakładki: 39


Podcast to jedna z ulubionych form przyswajania wiedzy przez współczesne osoby nastawione na samorozwój. Czym wyróżnia się podcast o marketingu Magdaleny Pawłowskiej? Przyjrzeliśmy się tej kwestii i odpowiedzieliśmy na pytanie w niniejszym artykule. Jeżeli lubisz zdobywać wiedzę marketingową, koniecznie przeczytaj!

Dlaczego warto wybrać podcast o marketingu?

W przeciwieństwie do kilkuminutowych wideo na Youtubie, kilkunastosekundowych nagrań na TikToku i błyskawicznych do przeczytania infografik na Instagramie podcast to forma długa i angażująca, podobna do książek i artykułów na blogach tematycznych. A jednak podcast o marketingu wykazuje pewne elementy przewagi nad artykułami i książkami marketingowymi. W przeciwieństwie do książek ma niemal zerowy próg wejścia finansowego, bo aby go słuchać, wystarczy skorzystać z już posiadanych zasobów: telefonu lub laptopa, słuchawek bądź głośników, internetu. Ponadto jako nagranie audialne jest łatwiejszy do przemycenia do codzienności. Podczas gdy na przeczytanie długiej formy trzeba wygospodarować czas, podcastów doskonale słucha się przy okazji wykonywania innych czynności – w samochodzie podczas powrotu z pracy do domu, w trakcie spaceru z psem, sprzątania mieszkania, prasowania.

Wiedza o marketingu w pigułce

Inną ogromną zaletą jest fakt, że podcast o marketingu Magdaleny Pawłowskiej został podzielony na atrakcyjne i praktyczne tematy – takie, których ludzie realnie poszukują. Słuchacze otrzymują wiedzę, którą mogą zastosować do swoich sytuacji, branży, celu marketingowego. W wielu odcinkach pojawiają się popularni specjaliści z branży marketingu, np. Miłosz Brzeziński, Janina Bąk i Paweł Tkaczyk, a także osoby, które same odniosły sukces marketingowy: Ewa Chodakowska, Paulina Mikuła, Marcin Radziwoń.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
227 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *